Idag håller vi tummarna...

...hela dagen för J som ska opereras i TIO timmar. De ska försöka laga benet och foten, flytta ben från andra benet för att laga ett stort glapp på 10cm där det fattas ben. Hoppas att det går vägen!!!

Ser ut att bli en varm dag idag också, M o jag kanske ska gå upp på berget med Ada o kolla på utsikten. Vi skulle förresten gå till Telegraf häromdagen o dricka öl/kaffe, kollade på deras hemsida för att se öppettider och då möttes vi av det här:


           
Nytt på Telegraf
--------------------------------
RESTAURANG TELEGRAF KOMMER INTE ÖPPNA IGEN
PGA KONFLIKT MED FASTIGHETSÄGARNA
VARUÄKESSTÖLD OCH EGEMÄKTIGT FÖRFARANDE

Förresten så har inte kommunikationsboken kommit än, hoppas att den dyker upp idag!

Oj, vilken chock jag fick igår när vi kollade på 100 Höjdare! Min mormors syster och mammas kusin var med i ett inslag! Jag satt o berättade för M o R att jag hade släkt i USA som också höll på med film, precis som han i inslaget, att de bor i Milwaukie. Då sa M att "ja men dom är ju i Milwaukie NU!". Sen när jag gick ut i köket skriker M att personen i programmet har en svensk mamma som heter Monica. O då fattade jag att det är MINA släktingar som är med i programmet, min pundiga släkt som platsar i ett avsnitt av 100 höjdare...:S Som tur var så verkade min släkting rätt normal om man jämförde med hans flummiga sönderknarkade polare som också var med. :) Jag måste försöka hitta programmet på nätet o visa mamma o mormor!

Tillbaks till studierna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0