Jag får 12 230kr. :)

Välbehövliga pengar kommer snart rulla in. Fick deklarationspapperena igår, najs!

Bloggen har legat nere i ett tag, de håller på att byta "bloggplattform", inte för att jag vet vad det betyder men det har inte funkat att gå in på bloggen i några dagar iaf...

Blev väckt imorse av en morgonpigg mor. Ada var tröttare än vad jag var för hon vaknade inte av att jag var uppe o sprang efter telefonen.

Vi träffade två jyckar idag på promisen, dels den gamla favoriten svarta labradoren (vars husse gärna skulle vilja ha en Fralla) och sen en ny bekantskap i form utav en svart blandis som mest morrade o verkade besvärad av Adas glada hopp och hälsningar, lite duktig var Ada iaf för hon fattade vinken efter ett tag o lugnade ner sig o hälsade lite snällare.

Varmt o soligt idag, vi har suttit på ballen o solat, läst o druckit kaffe. :)

Köpte en provpåse Robur Lamm o Ris på nya djuraffären, Ada älskar det och verkar må bra i magen av det lilla hon har fått hittills iaf (dessutom luktar det gott) kanske ett alternativ om inte Standardt Normalen funkar? Färskfodret verkar hon ha tappat intresset för lite grann för det har hon börjat sniffa på o struntat i att äta några gånger nu. Viacutanet älskar hon och slickar i sig först av allt. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0