Kontering, debit/kredit, BAS-konton...

...SNURRIG är vad man blir av allt det där! Men jag tror att inlämningen den här veckan kommer gå bra, gjorde precis klart uppgifterna och jag fattar mycket mer nu än vad jag gjorde förra veckan. Men ändå... Känner mig som värsta nybörjarpuckot. :)

Behöver man muntra upp sig själv lite grann så bör man lyssna på det här: Pontiak, vilken rolig typ. :)

Imorgon blir det frallaträff i Hagaparken! Vad vi har längtat och nu blir det äntligen av!!

Nu ska jag ut med Ada på promis o sen sushi eller pizza, och FILM såklart! D kommer förbi, kanske M. Hoppas J kommer förbi snart också och berättar mer om sin love, verkade lovande när vi talades vid sist. :) Hoppas att allt gick bra...

O vad läskigt med den där lilla tjejen som har försvunnit. Såg att de har häktat chaffisen, så nu verkar det rätt kört. Tänk om dom aldrig hittar henne, om hon ligger dumpad någonstans i skogen eller är instängd någonstans o inte kan komma ut... Fy fan vad HEMSKT!!! :( Nästan som en skräckfilm, typ Suspect Zero...

Fritz har gått och dött, RIP Fritte. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0