Måsar, sol och tussilago.

Nu är det vår!

Igår var vi ute med R o M på långpromis, den längsta Ada har gått, gick jättebra, fast jag o R turades om att bära henne lite då o då. Vi mötte 4 hundar varav 3 ville äta upp henne (morrade o slängde sig mot oss), en Yorkshireterrier, en Golden och en Rhodesian Ridgeback. Den Irländska Varghunden vi mötte verkade lugn o sävlig. Efter promenaden gjorde vi pannkakor och läst skvallertidningar från E. :)

Läst klart kapitlen i FEK B idag och jag fattar nada av debet o kredit, när och på vilket konto ska man lägga in olika händelser, VARFÖR? Allt är så ologiskt. Boken blev man ju inte klokare av. Vad underbart att jag har en inl.uppg. till på Söndag som handlar om just detta...

Förresten, Mamma, om du får en prova-på-prenumeration (3 nummer) på Hus o Hem så bli inte förvånad! ;)


Där det finns sol, där finns Ada...




Kommentarer
Postat av: m

Hej! Jag tackar för det m. tidningarna.

Gu, va bruttan är söt. Hon är en solgudinna !

Jag hoppas att jag snart får hälsa på.

Är det bestämt än med Storholmen och vecka 29?

Vill göra klar min semester snart....

2008-04-02 @ 18:46:17
Postat av: Sara

Ja, ni får komma när som helst o hälsa på. :)

E har inte fått tag på han gubben som vi ska hyra av, frågade senast i Tisdags när jag tvättade bilen. Jag får ringa E ikväll o fråga hur vi ska göra!

2008-04-03 @ 09:49:00
URL: http://adaosara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0