Stora mattpiskardagen?

Jisses, folk har piskat mattor som galningar den här veckan o ffa. den här dagen. Och själv har jag en ryamatta som står och väntar på pisk ute i hallen. :) Nu kommer folk här i husen säkert tro att jag piskar den bara för att alla andra har gjort det den här veckan, men det är inte sant för jag har tänkt piska den länge nu men inte kommit till skott. :)

Ada bara sover o sover. Måste vara all mat hon åt.

Nu kommer R hem snart, ska köra iväg den gamla diskmaskinen till E o B o sen till tippen imorgon o så kanske vi kan städa o tvätta bilen också. :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

kul att du bloggar, ska ta mig tid att läsa igenom den någon dag..:)

2008-04-25 @ 23:56:31
Postat av: Sara

Ja, jag har ju följt din blogg ett bra tag nu o du har
inspirerat mig en hel del till att börja blogga! :)

2008-04-28 @ 11:57:51
URL: http://adaosara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0