Det ÖSER ner.

Nu jäklar regnar det, vad rent och fint det måste bli ute nu. All skit spolas bort. :)

Igår blev jag o Ada nästan bortspolade, vi ser ut som två galna mördare när vi är ute på världens snabbaste kissrunda, vi har svarta gummiaktiga regnrockar båda två, min kommer från ÖB och är nån slags militärrock med revärer på axlarna, vadlång. Sen ett par gummistövlar på det och man ser ut som mördaren från "I know what you did last summer". Folk måste skratta när de ser oss. Men man håller sig rätt torr iaf. Jag skulle vilja ha en sydväst också. En svart.

Idag ska vi provköra en Hyundai i10 med automatlåda, i Täby, hoppas att den är lika bra som den med manuell låda. Jag är sååå trött på Ficusen.

Dags att borsta tänderna och släpa med sig monstret ut för en lunch-promenad, fast promenad var nog att ta i, jag får vara glad om jag lyckas släpa med henne till busshållsplatsen, hon VÄGRAR gå när det öser ner regn, kör ner alla fötterna och huvudet i marken och blir hellre släpad av mig än tar egna steg. :/



Kommentarer
Postat av: m

Ja här är det i allafall uppehåll o blåser lite..

Ni får emegrera t Dalarna igen!

Det måste ju bli gott me svamp nu...

Ha det så bra som det går. Din bror F åker på resa den 17 aug t Riga /Tallin. Han har sem. nu. M

2008-08-05 @ 15:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0