Kappan är gone.

Så jag slipper bekymra mig om den, var iaf inte säker på färgen så det var nog lika bra att det inte blev ngt. av det köpet. Blev tvungen att köpa böcker för över 1000kr till kurserna som börjar på Måndag så det känns bra att jag inte förhastade mig ang. kappan. :)

Brunbjörnen är sååå smidig trots hennes kompakta kroppsform, jag vaknade 9.30 idag men ooorkade inte gå upp, klappade lite på sängen och vips så satt hon där och brummade. Så kunde vi vila lite till utan dåligt samvete.

Ada är så rolig när hon vill upp i soffan, står och gnäller och gråter, hänger på soffkanten och vevar med armarna och vill bli upplyft, ser ynklig ut och -kan- verkligen inte ta sig upp själv. Sen om man har en boll eller något annat hon gärna vill åt så sitter hon i soffan på två röda. Inga problem med att ta sig upp själv då inte. :D

Igår såg vi två filmer, en med Paris Hilton, "The Hottie & The Nottie" och en mentalsjukhus/zombiefilm med Peter Stormare, "Insanitarium". Båda var ok, fast "Insanitarium" var mer i min smak, nu när jag tänker efter så var den faktiskt rätt bra. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0