Överkast.

Jag har kollat på överkast ett tag, ända sedan mamma började tjata om att hon behövde ett nytt. Vi har inget som är nog stort för vår säng, vi har en 160 cm säng och alla överkast vi har är för enkelsängar...

När jag var i Smedjebacken, av alla ställen, såg jag det här överkastet och jag vill haaa det. Fast vilken färg är finast/passar bäst här...? Det blåa ser ju finast ut på bild men i verkligheten så var det sandfärgade faktiskt också jättefint. Sen kanske det är mer praktiskt med ett sandfärgat, skiten syns mindre på det och om man tvättar det så bleks det kanske inte som det blå antagligen gör. Å andra sidan så är ju det mesta i sovrummet blått...




Heter "Galax" och kommer från Gripsholm.







Kommentarer
Postat av: m

Hej! Kanske roligt med det sandfärgade överkastet som bryter av lite. När allt är blått förrut,men det är en smaksak. Kanske det bleks vid tvätt o. av solen det blåa ??? M

2008-08-11 @ 15:08:09
Postat av: Charlie

jättefint överkast, jag tycker helt klart det sandfärgade..det blå såg väldigt blått ut på bild

2008-08-12 @ 11:05:24
URL: http://charliieee.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har fortfarande svårt att bestämma mig, det finns ju både för och nackdelar med båda färgerna... Svårt!

2008-08-15 @ 10:15:32
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: Pluppan

Det blå tyckte jag var härligt blå.. Verkar vara så mjukt och skönt.. Men hur mkt blått har du förut i rummet då?

Det sandfärgade var också fint så jag förstår om du har svårt att välja. =)

2008-08-15 @ 12:26:06
URL: http://pluppelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0