Skolan har börjat!

Inte fått böckerna än då de inte lade ut infon om vad vi skulle ha för böcker förens sent förra veckan. *morr* Liiiite irriterande...

Vi var till Länna igår och kollade på EKO och Rusta. Ada fick en ny repknut från Rusta och en pipleksak som ser ut som en kycklingklubba (10kr st), den älskar hon och ligger och biter på hela tiden, till husses stora förtret. Köpte en ny regnkappa åt henne också men den var tyvärr för stor (köpte den som var 45 cm då den gamla, 35cm, är lite för liten) synd att det inte fanns något mellanting mellan de olika storlekarna, 40 cm hade nog varit perfekt.

Matte o husse fick nya sängkläder (så de ser likadana ut för en gångs skull!) med dalahästar på, de hade 50% rea på marinsortimentet så då passade vi på att köpa nya handdukar (stora och små) med stjärnor på och ett nytt duschdraperi med båtar på, billigt billigt och SNYGGT! :)

På EKO hittade jag en rätt stor (typ 15 cm i diameter) spegel med 5X förstoring (bra när man sätter i linser o sådär), med 3st  sugproppar på baksidan, perfekt tänkte jag och satte upp den på spegeln i badrummet, efter några minuter ramlade den ner och nu har jag 7 års olycka att se fram emot... Fan vad surt, det var ju inte det att den var dyr för det var den inte (38,50kr) men jag har letat efter en sådan och den var ju perfekt... *suck*

Nu ska jag ta med mig Ada ut i skogen så hon får springa av sig, igår var hon helt spattig fastän vi hade gått på två rätt långa promenader och försökt göra lite hjärngympa. Det tycker hon är så fånigt så det är svårt att få henne engagerad i det hur mycket beröm, godis och leksaker man än lockar med... :S


Najs.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0