Bilder ja...

Det blev urusla bilder från hund 2008, men det såg jag redan när jag tog dem, så därför blev det heller inte så många, ingen idé att slösa tid på att ta kort som man ändå inte har någon användning av.  Vi skulle ha lånat B´s nya kamera istället, då hde det blivit skitproffsiga bilder. ;D




Tog några kort på STORA Mastiffer åt pappa. ;)


Den ryska hunden från frallaträffarna var där.


Så här fina blev mina kort som jag försökte ta på utställningshundarna in action. :S


Jag såg en amstaff smyga förbi och skyndade mig att ta ett kort åt Johanna.


Massor av roliga saker man kunde köpa!


Det var hundar, och hundkiss, överallt.


Såhär slut var Ada efter att ha sovit borta och sedan fått sig en välbehövlig dusch. Hon hade antagligen rullat sig i ngt hos EoB för hon var kletig på ryggen och luktade konstigt, som att någon hade kletat in henne med mjuk hundmat eller ngt. BLÄH, jag vill inte ens veta vad det var!




Lånar några bilder från www.fbksverige.se.

Jag lyckades själv inte ta några bilder på hunden som jag blev helt nerkärad i men hittade några fina bilder på FBK´s hemsida som jag tog mig friheten att låna. Finns fler bilder på hemsidan, klicka på länken här ovanför. *peka uppåt*






Petit Libelle Chaplin ♥

Ge mig!









Kommentarer
Postat av: Johanna

oooh, det var en fin amstaff! hoppas ni hade kul, hade så gärna velat se. men får sikta på nästa år :)

2008-12-10 @ 19:07:39
URL: http://zotis.blogg.se/
Postat av: Erika&Doris

Oh va kul, hade oxå vilja vart där!! Vilken fin hane (den gula!) och va slank han va, nästan i stil med Doris!!

Vi höres!

2008-12-11 @ 13:51:55
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/
Postat av: Marlene Jacobsson

Hej!

Gissar på att du funderar på vem jag e å varför just jag skriver i din blogg.

Jag heter marlene Jacobsson och e den lite lätt disträva och stressade människan som du träffade på hund2008 jag e även ägare till den gula grisen (frallan).

tråkigt att jag hade så bråttom så vi inte hann prata.

Om du vill så kan du skicka mig ett mail så jag får din mailaddress så kan du få lite roliga kort på honom... om du villl förstås.

Vänliga hälsningar Marlene och Charlie.

2008-12-19 @ 11:42:59
Postat av: Anonym

Åh, jag blev också jättekär i Petit Libelle Chaplin "Charlie" fast i lördags i Forshaga på utställningen. Charli satt i mitt knä en stund. Han är helmysig :) Vill också ha!!!

2009-04-20 @ 17:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0