Julkort.


Första mötet med "kusinen".



Crazy eyes.



Zotarn kan också se galen ut. ;D



Lånade Zotis julsjal.



Tar på krafterna att fira jul.



Adas bästa julklapp.



Vår stjärna i köket, idag. Inte mkt snö här inte. :(



Jag väntar på ett mail med ett intyg jag behöver ha. Det kommer ju aldrig. *otålig* Får väl ta en promis med Adaktusson för att fördriva tiden. Men först måste tvätten bli klar.

Julen i Dalarna var lugn och skön. Vi gjorde lagom mycket saker, hälsade på folk, åt massor med mat och godis, åkte till Såggmyrran och Insjön och shoppade på outlet, eller, jag fönstershoppade bara, som vanligt, jag hittar aldrig ngt jag vill ha när jag åker dit. :( Men det var kul att kolla på alla grejor iaf. :)

Fick massor med julisar, alla bra och användbara. :D Ada är väldigt nöjd med sin nya säng, hon ratar den gamla nu, är väl varmare och mysigare med den lilla stjärnsängen. Zotarn blev lite avis på den för direkt när säng-paketet var öppnat på julafton passade han på att kliva i och lägga sig i den, det såg sjukt kul ut, den lilla sängen blev bara mos runt/under honom. Fan att jag inte halade fram kameran snabbt och tog en bild!

Adas fläckar är bättre, det har börjat komma nytt hår nu, men nu såg jag att hon tappar en massa hår bakom ena örat, får hålla koll på det. Hon fäller iofs. mycket över hela kroppen nu så det är hår överallt. :S







Kommentarer
Postat av: Erika&Doris

Åh, du fick bädden du ville ha!! Tänk att det visste jag, hehe... =)

Söt bild när Ada har sjalen på sej!

Vi går o längtar tills på fredag då Dolly får flytta hem, tiden går så saaaakkkktttaaaaa...

Ha ett trevligt nyår!

2008-12-29 @ 13:48:11
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/
Postat av: Johanna

Vilka härliga kort! :)

2008-12-29 @ 18:01:32
URL: http://zotis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ang min kamera; det är en Nikon coolpix P80, 10megapixel och 18ggr zoom :) Är nöjd med den, enligt säljaren det närmsta man kan komma en systemkamera i digitalt format. Man slipper alla svåra manuella inställningar och behöver inte heller köpa till olika objekt.. En digitalkamera som har alla systemkamerans funktioner, men kanske inte lika bra :)

2008-12-29 @ 21:30:00
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0