Nedräkning.

Nu går jag bara på autopilot, vill att skolan ska ta slut, vid jul är jag klar med den. Skönt att slippa oroa sig för om man är tillräcklig eller ej. Då blir det till att oroa sig för om man någonsin kommer få ett jobb istället... *pust*

4:e December idag. 20 dagar till julafton. Om 17 dagar ska min marknadsplan lämnas in. Om 8 dagar ska sista inl.uppgiften in. Om 3 dagar är det stor hundutställning på Älvsjömässan, det ser jag supermycket fram emot! Ada ska inte ställas, vi ska "bara" dit och titta på frallor och prylar. :D Ada ska vara hela dagen hos E o B, får se hur det går, hon lär ju överleva iaf...

Lördag den 13:e December (Lucia) har jag haft körkort i 4 år! Jag känner mig som värsta nybörjaren fortfarande, men det är ju för att jag nästan aldrig kör bil. :S

Vi ska inte köpa någon Hyundai i10, skitbil. Skramlade som f*an i hjulhusen när vi provkörde på grusig väg, dåligt helljus, tog en kvart innan man kunde se ut genom framrutan pga. uselt fläktsystem osv. Nä, jag var inte alls impad den här gången. Får ha kvar Ficusen och hoppas på att den håller ihop ett tag till. J*vla idiotisk bil att köpa från första början, och det fattar R nu också...





Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag vill oxå på hundutställningen. Mamma o jag + hon som äger Agrippa har länge pratat om att åka ner och kolla, men iår krockar det med systers kalas, hon fyller år den 8 och kalaset är samma datum som utställning. Trist. Ha så skoj iaf

2008-12-04 @ 15:56:11
URL: http://zotis.blogg.se/
Postat av: Linda

Ni får köpa en Saab :) Vi är inne på vår tredje nu och det är en mkt bra bil och underbar att köra :)



Vilken ångest med alla datum inför skolan. Jag har ingen diciplin alls när det gäller skolan. Jag var alltid ute i sista sekund tyvärr.

2008-12-04 @ 16:35:51
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Johanna

Ja, ta kort! Är det nå fina amstaffar där, så ta kort! :) Vill ju köpa en sådan senare i livet :)

2008-12-04 @ 19:49:58
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0