Prova en piiil idag, igen.

Alltaså jag blir inte KLOK på vissa personer och familjer. Först lovar de en sak och sen när man skall genomföra den grejen så "NEEEEJ, det ska vi inte alls göra." Nehej, men vad bra att du absolut skulle göra den grejen tidigare så att vi har väntat med det och räknat med att det ska bli av då!!! PUCKO! Käppar i hjulet som FAN! Jävligt hyggligt. Man får lust att strypa folk långsamt ibland eller iaf. slå dem hårt i huvudet med ett basebollträ så de vaknar till liv och fattar hur jävla idiotiskt de beter sig och hur mycket de förstör för andra när de håller på som de gör och beter sig helt sinnessjukt.

Ja, vi ska iaf provköra en i10:a idag, den nya med 1,2-litersmotor. Hoppas att den är lika bra att köra och åka i som den gamla modellen, så vi kan göra oss av med Ficusen snart, den har börjat låta illa (IGEN). Nu är det något som låter på höger sida, typ bromsarna eller något annat som ligger emot ibland och väsnas. Jag blir inte klok på den där bilen, den är som en tickande bomb. Man bara går runt och väntar på att något ska gå sönder eller börja krångla.

Letade efter mina ansökningsdokument i förrgår och då hittade jag lite gamla (roliga) bilder också:



Kolla vitvalen som strandat i Sthlm´s skärgård 2004! ;)



Nån konstig blond hårfärg, och mouchen hängde fortfarande med. 2005?



Badar vid Gustavsberg. Måste ha varit 2004, när man var svarthårig, nykär och lycklig. :D




Kommentarer
Postat av: Nicke

Gulligt! ;)

2008-12-02 @ 17:54:36
Postat av: m

Ja, jag håller me dig Nicke, gulligt värre..

Hoppas dina tjej kompisar tar utmaningen nu då...

Spännande. Här har kommit lite snöö idag ca 1 dm..

Blöt är den! M

2008-12-02 @ 19:24:47
Postat av: Linda

Vad söta ni är! ;)

Jag lyckades knåpa ihop 7 saker till slut. =)



Puss&kram!



Ps. om du slår dem lite fint med ett basebollträ kanske de förstår lite iaf. =)Sådär så indet blir blod och sånt.

2008-12-03 @ 19:36:09
URL: http://pluppelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0