Ada har slutat fisa!

Nu när Ada har ätit färskfoder (Bravo) i över en vecka (två veckor?) så har hon slutat fisa, är mkt bättre i magen också, inga omställningsproblem heller. Först fick hon äta Bravo Special med lamm men den har slutat tillverkas så nu får hon äta Bravo Bas, som tydligen inte var lika gott som den där STINKANDE Specialen, men den gick ner iaf... Basen luktar ingenting och det är jag glad för!

Igår var släkten här och grattade mig, och Marcus lyckades komma precis lagom till fikat (märkligt att han ALLTID lyckas med det) så han fick vara med också. Jag åt världens godaste pizza också, Isabel (färska champinjoner, ruccola, grillad aubergine, paprika o squash, vitlök och mozzarellaost) den kommer jag äta fler gånger!

Vi hade snöstorm igår också och när alla skulle åka hem låg det flera cm snö ute och nu dalar snöflingorna ner så jag hoppas att det blir rejält med snö och att den ligger kvar ända fram till sommaren!

Nu ska jag äta frulle o städa/diska efter gårdagen. 10 pers + en vildhund stökar ner och genererar VÄLDIGT mycket disk!

Hoppas att R vill åka till Kungens Kurva idag, hunden behöver ett par till löparbrallor (Hööks) och jag behöver en spotlight till datorn/tangentbordet (IKEA). Sen kanske man kan få sig en bit mat också när man ändå är där (världens godaste/STÖRSTA falafeltallrik på Heron City).





 
Brallor från Hööks




Spotlight från IKEA










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0