Bäversafari.

Jag har använt mina födelsedags-espresso-koppar som jag fick av kusiner med tillhörande familj. Funkar skitbra, bättre än de jag hade eftersom de här är mycket tjockare och kaffet inte blir kallt lika snabbt som i de gamla. Tack!

R öppnar på jobbet idag och kommer vara skittrött när han kommer hem, igår kom han hem, åt och la sig på soffan med hunden o sov hela eftermiddagen/kvällen. Antagligen kommer samma sak hända idag igen. Men först tänker jag tvinga iväg honom till affären så vi kan köpa semlor o mer mjölk.

Igår var jag o Ada ute på bäversafari igen men vi såg ingen bäver. Massor av fällda träd men ingen bäver. Jag har inte sett någon hydda heller så jag undrar vart han/hon bor?




Ada undrade också vart den gömde sig...





Det var jobbigt att leta bävrar...






Nej, nu är det dags att ta tag i juridiken igen!





Just det ja, här är kameraväskan jag köpte för mina födelsedagspengar, tack mamma o pappa!









Kommentarer
Postat av: ANNA

Va rolig hon ser ut med blöjan på. ha ha

2008-02-06 @ 20:33:29
URL: http://jernpiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0