Helg och pengar.

Nu är det helg, IGEN, veckorna går så snabbt! Imorgon ska vi ut i skogen med C o Flurr, om vädret är ok, och på Söndag är det stallet som gäller.

Lunchen igår var rolig. Det enda jag saknar med jobbet, luncherna med C.

Har städat hela lägenheten och nu håller jag på att tvätta mattor. Såg att jag hade fått studiebidrag igen också, najs!

Beställde jackan från H&M idag, vågade inte chansa på att jag skulle hitta den i vanlig butik så jag beställde den istället. Blev lite annat smått o gott också, totalt 7 grejjer tror jag men inget dyrt, jackan var nog dyrast o den kostade bara 298kr. Tänkte stödja kampen mot AIDS, genom att köpa en av deras linnen designade av Chicks On Speed men idag var alla AIDS-kläderna slutsålda... Antar att de inte ville ha mer stöd....


Jackan.



Man ser bättre hur den ser ut i rött, jag har beställt en svart.




Jag tänkte bli tjejjig på gamla dar så jag köpte den här tunikan/klänningen. :)






Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi.. tjejig på gamla dar. ;) Jag har redan blivit tantig i mina dar. Jag har halkskydd. Haha.. =)

Trevlig helg nu! Kram!

2008-02-29 @ 22:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0