Helgen i bilder.


På begäran kommer här några bilder från helgen.





På Fredagen spelade vi TP med J, M och D.



På Lördagen var vi i Sumpan och gick promenad, fast då var inte kameran med så vi tog en bild från tidigare i veckan istället.



Igår, Söndag, var vi i stallet och hälsade på Stormy och gick på promenad i skogen.



Efter en ordentlig dusch, för att bli av med all hästlukt och smuts, blev Ada trött och däckade i soffan.



Idag ska vi ta det lugnt och kanske träna lite mer på olika konster.




Jag fick MVG i Affärsjuridik! Hoppas FEK går lika bra!



Jo förresten, mina groddar blev inte bra, de låg för länge tror jag. När jag skulle smaka av dem i morse så var de beska och äckliga, nästa gång låter jag dem bara ligga i 3 dagar, det är nog lagom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0