Överraskande födelsedag!

Igår kom det en avi från posten att vi hade ett stort brev att hämta ut. Vi förstod inte vad det kunde vara så det var spännande att hämta ut det, visade sig att det var en iPod shuffle! Man fick tydligen en sån när man skaffade bredband från Bredbandsbolaget, och så kom den på min födelsedag, måste vara ödet!

Fick en överraskande grattulation också, från Estland, jag visste inte att de hade mitt nummer....? Och så var det några gratulationer som uteblev.

Marcus bjöd på födelsedagssushi och vi kollade på film, "No country for old men" - den sög.

Pissväder idag igen. Vad förvånad jag blir, NOT.

Just det ja, när jag städade igår och damsög under tvbänken ramlade damsugarröret ner på mitt öra (ont som f** gjorde det och jag trodde att jag skulle svimma o att örat sprack) och nu har jag en stor, hård och öm blodblåsa på baksidan av örat, nog den märkligaste skada jag någonsin haft.

Massor av läsande att göra, två inl.uppg. i juridiken den här veckan + tre kapitel med Excel. Jag vet inte var jag ska börja.

Ada blöder mindre nu, hoppas hoppas att det är påväg att sluta!





Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en bra dag.

2008-02-05 @ 11:29:53
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Fredde

"Pissväder idag igen. Vad förvånad jag blir, NOT."
Vad är det för uttryck?
Jag bli förvånad av att du använder dig av det uttrycket, NOT... jo!

2008-02-06 @ 12:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0