Shaun of the dead, kanske??

Soundtracket är ju super, vi kanske skulle ta o se om filmen för hundraelfte gången ikväll. Den är ju så himla kul!

Idag SKA jag bli klar med mina inl.uppgifter, Excelgrejjen är nästan helt klar så den ska bara finslipas lite o sen är det FEKen som ska göras. Men det verkar inte så svårt...

Lördag = Farsta centrum. Kolla på kläder, för en gångs skull. Sen vi fick hem Ada har vi knappt kollat på kläder alls, tappat intresset för det. Samma sak hela tiden ju... Men jag skulle vilja kolla på Carlings om den där koftan med döskallar finns kvar, men det var så längesen jag såg den så den finns säkert inte kvar längre.

Söndag = ridning på schemat, men Stormy hade visst haft lite ont i ett framben i veckan så vi får se hur mkt det går att göra med henne. Hoppas att hon är ok.

På Måndag ska R till doktorn och bli nersövd, hoppas att gastroskopin går att genomföra den här gången. M ska på en andra intervju hos sitt favvobilmärke (BMW), hoppas att det går bra.

Massa sol idag, Ada kommer få springa lös i skogen o kanske kommer hon passa på att sola sig lite också. ♥

Kommentarer
Postat av: /m

Ja, man blir bunden när man skaffat en vovve så är det.Men hon är ju så goo, så vad gör det..?
Jaha, ni ska göra er av med Forden, men varför köpa en
pegutt el. cittra då. Det är väl inte bil det heller?
Cv4:a kanske? Jag hoppas allt är väl vi hörs väl i helgen. Må så gott!!

2008-02-22 @ 17:11:10
Postat av: Sara

Alltså, det är ju inte så att vi inte KAN åka o kolla kläder, det kan vi för hon klarar ju av att vara ensam i 4 timmar iaf. Men vi har -tappat intresset- för att gå i affärer o kolla på kläder, Ada är mkt roligare att vara med istället för att gå runt i affärer som en zombie. :) O en ny/mindre bil vill vi ju ha för att det blir billigare o bättre för miljön. :) Ja vi kanske hörs i helgen, då kanske du kan tala om vem du är. Mamma? :)

2008-02-22 @ 17:56:41
URL: http://adaosara.blogg.se
Postat av: /m

Hej! rätt gissat.. Ja det vet jag att Ada gumman klarar sig själv nu. Ni får väl åka o. titta på en ny bil istället för kläder då. /m

2008-02-22 @ 18:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0