Snart helg, IGEN!

Bravo är snart slut och vi måste åka till GB o köpa mer. Hoppas att dom har fått in Specialen som är gjord på vom, skulle vilja prova den också innan jag köper en hel låda.

Helt otroligt att Ada är så bra i magen nu, varje gång hon gör nr 2 så är det perfekt, går snabbt och är precis den konsistens det ska vara, förut var det väldigt varierande men väldigt ofta bara en kletig gegga som kom ut, både med Hills och Standardt, dock bättre med Standardt men inte tillräckligt bra. Aptiten är också bra, hon äter varje mål som hon ska och är inte alls som innan då hon bara gick fram o nosade på maten o sen struntade i den. :) Pälsen är fin o blank o hon kliar sig inte som förut. Mjällen har minskat också. Trodde inte att det skulle bli en sån skillnad med färskfodret men det är ju skitbra att det verkligen fungerar!





Äntligen är det slut på blödandet! Tre veckor blev det, men nu är det slut för den här gången. Så, bye bye blöjan!




iPoden är jättebra att ha när man pluggar, mycket lättare att koncentrera sig med låg musik på i lurarna, när jag sitter i lägenheten o den är helt tyst kan jag inte koncentrera mig alls, bara funderar på tvätt o städning o annat som jag "måste göra sen". Att den är pytteliten o supersöt skadar ju inte heller...






Dags att plöja igenom Jordabalken o skriva/lämna in en uppgift till juridiken, som f.ö. snart är slut.

Vill helst vara klar med allt plugg till helgen så jag bara kan ta det lugnt då, med gott samvete. ♥



Kommentarer
Postat av: Plupp

Hihi.. jag kom och tänka på Knurtan vi hade i traktorkörning. hihi.. och hur han betygsatte oss.. jad.. det var tider det! =)

2008-02-08 @ 19:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0