Stallet.



Ada, R och jag har varit i stallet idag. Jag red och de andra gick efter i skogen. Ada var lös och tyckte att det var jättekul att springa efter Stormy, R tyckte att det var jobbigt och fick ont i benen. Han är nog den mest otränade människan i hela världen, för det var inte en speciellt lång tur.

När vi kom hem tvättade jag Ada med schampo och det var nog på tiden för det rann brunt vatten när jag sköljde av henne... Nu är hon ren, blank och luktar gott. :)

Vi har precis städat hela lägnheten och rensat avloppen i badrummet som var proppfulla med hår o tvålrester, fick plocka isär hela badkaret för att kunna skruva bort avrinningsröret från badkaret där det satt en 3 dm lång grej med skit som stoppade upp....

Nu ska vi äta sushi, kolla tv o ta det lugnt. M också.

Just det ja, igår var jag o Ada till C i Sumpan. Åkte kommunalt och det gick faktiskt bra. Ada är lite ovan vid att åka buss och ta sig fram i tunnelbanan men vi kom fram tillslut, även om det gick låååångsamt ibland.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0