Släktforskning.

Jag sitter och plöjer igenom polska Frallasidor på jakt efter information om Adas släktingar. Adas pappa är svår att hitta info om och det är han jag är mest intresserad av. :(

Har hittat många bilder på hennes släktingar iaf. så snart kan jag göra ett släktträd med bilder. :)

Snart börjar min utbildning också och jag känner mig inte speciellt peppad... Jag måste kolla på deras hemsida igen och försöka förstå hur allt fungerar. Imorgon är det infomöte om hemsidan och kurserna inne i stan, hoppas att jag blir lite klokare då.

Jag undrar när Ada kommer igång med att löpa. Det borde väl vara dags snart.

Nu ska jag borsta tänderna, vi har blivit helt förslappade Ada o jag, vi sover till 11 på förmiddagen och sen är vi allmänt likgiltiga hela dagen tills R kommer hem. Äh, det blir bättre när solen kommer tillbaks.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0