Andra ögat också.

Så, nu var båda ögonen infekterade då, märkte det imorse när jag vaknade, det var ju trevligt. :S Hoppas att det går över snabbt. Fick världens rethosta igår men den har gått över nu. Irriterande att vara sjuk när det är så bra väder ute, jag o Ada ligger på soffan hela dagarna o dricker kaffe o lyssnar på talboken "Män som hatar kvinnor", vi har kommit ungefär halvvägs. Helt ok hittills.

Tänkte hälsa på J igår men kom på att det kanske inte var en sån bra idé då han kanske blir smittad av min förkylning och det vore ju inte bra för hans sår/benbrott och deras läkning. M sa att han har blivit beordrad stillhet av doktorn nu igen för att det inte läker som det ska. :( Ingen idé att hälsa på innan jag är helt frisk.

Nu ska jag o träskpaddan ut på promenad, en kortis får det bli. Träskpadda kallas hon nu, för igår när vi var ute på kvällsrunda i skogen slängde hon sig ner i träsket vid elljusspåret och hoppade runt där o blev helt sumpig o äcklig. Då var hon inte ett dugg rädd för att blöta ner sig, iofs. var det ju extremt lite vatten där nu pga. värmen men blött o sörjigt var det iaf. i dyn.

Vad vi ska hitta på ikväll vet jag inte, bio blir det iaf. inte, filmen är 2½ timme o börjar 21.00 så det får vi ta till helgen. Nya Batman är det vi ska se.


Ole provar Adas scarf hemma i Dalarna.







Kommentarer
Postat av: Pluppan

Söt Ole. Sådär är Findus också. Bara degar på golvet.



Krya på dig nu i värmen! det är olidligt varmt på jobbet. Jag håller på och avlida flera gånger. AC det är på tok för dyrt för snålfastighetsägaren vi hyr av. =P

2008-07-31 @ 19:34:33
URL: http://pluppelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0