Dalarna till Lördag.

Stannade kvar i Dalarna, med Ada, hos mor o far. Lillebror N är sjuk o är hos VC just nu, han ser ut som en hamster, halsen är tjock o han kan inte prata ordentligt.

Var o såg Mamma Mia med mamma o F´s tjej igår, den var väl ok. Vissa scener var bra o vissa inte. Ojämn, men musiken var ju skön iaf. :)

Ska ut till Norbo idag o äta surströmming, det var läääänge sen, hoppas att jag fortfarande gillar det. :) Ada lär ju gilla lukten iaf, får passa henne så hon inte lägger sig o rullar där vi häller ut spadet. :S

Ska tvinga mamma att klippa mig nån dag den här veckan. Trassligt längst ut i topparna, behövs tas av rejält med hår för att det ska bli ok igen, jobbigt att tvätta håret när det är såhär långt också, det går åt massor med balsam och torkar aldrig efteråt heller.

Två saker till som jag vill göra när jag är här är att äta sushi i Blge, har aldrig provat sushin där, och sen vill jag äta thaimat också (i Blge), buffé, brukar vara sjukt gott!!

Ska passa på att gå på Kupolen också o se om jag hittar Paris Hilton´s parfym, "Heiress", hoppas den går att få tag på än, den är nog rätt gammal.

Nu ska jag ta Ada o gå ut i solen med henne, kanske släpa med henne på en promenad eller så får vi slappa lite på gräsmattan om hon inte orkar gå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0