Sjukling + semesterbilder.

Den här gången är det INTE Ada som är sjuk utan jag, skönt som omväxling. :S Halsen är tjock och näsan dummar sig. Men det är nog bara en förkylning, hoppas att det INTE är körtelfeber, kul att behöva hasa runt i den här värmen med hunden i tid o otid med feber o hamsterkinder...

Ska ta det väääldigt lugnt idag, kan inte kolla tv för den har R gjort ngt med. Den får ingen signal. Så det får bli böcker för hela slanten. Har ju en hel hög pockets från biblioteket jag behöver läsa ut så det kommer inte gå någon nöd på mig.

Skolan drar igång igen den 11:e, hoppas att de uppdaterar hela boklistan snart så man kan köpa böckerna som behövs. Appropå böcker så skulle jag sälja två av mina avklarade skolböcker igår, väntade och väntade på den bestämda platsen men efter en halvtimme gav jag upp och gick hem. Kul med seriösa människor som inte ens kan ringa o säga att de inte hinner dyka upp. :/ Ska göra ett nytt försök idag, går det inte skiter jag i det.

Avslutar med några bilder från Tyskland.


Alpvatten, på väg till Berchtesgaden.


Weissbier, najs.


Berchtesgaden.


Eagle´s Nest, Kehlsteinhaus.


Utsikt från Kehlsteinhaus.


Från vårt hotell i Berchtesgaden.


Münchens rådhus, underbart!!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Dom där symptomen känner jag ju igen.. Bäst att komma ner hit och umgås lite med mig istället för att du ska sprida vidare smittan nere i fjollträsk =)

2008-07-28 @ 21:26:54
Postat av: Sara

Joru, det är väl du som har smittat mig! Men lilla lillebror, du vet väl att Dalarna ligger -ovanför- Sthlm! :D

2008-07-29 @ 12:38:12
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0