Dalarna.

Kom hem från Dalarna igår, kul att komma hemifrån ett tag, så var det så fint väder där uppe också. :)

Nu ska jag börja med FEK B och ringa vetten, Adas ögon ser inte roliga ut (rinner och är röda) och så har hon fått ett utslag bakom ena örat som inte verkar vilja försvinna, kliar sig där... Allergi?! Jag orkar inte med mer fel på henne...

Resan hem gick jättebra (Ada låg bara och sov hela tiden) tills vi kom till stan, då passade Ada på att kräkas upp all helvsmält frukost i sin bur.

Lägenheten är skitig och full av hundhår så jag måste städa idag också. Jag fattar inte hur det kan bli så skitigt hela tiden...




Kommentarer
Postat av: m

hej! Ta det lugnt nu, kan ej vara så lortig.

Men Ada fäller väl vinterskruden nu.

Jag hoppas att du får ordning på ögonen osv.

Hur gick det för R idag?

Må så gott från Dalarna.

/m
Ps. Sjukan trodde det var influensan med mormor.

2008-03-25 @ 18:07:39
Postat av: Sara

Jo, det var riktigt dammigt och skitigt, om Ada är känslig mot damm så vill jag ha det reeeent, för hennes skull...

Ögonen ska till vetten idag, hoppas att det inte är ngt farligt.

R fick trycket i halsen mätt och det var som det ska. Så han slapp ha den där slangen i halsen ett dygn.

2008-03-26 @ 12:18:09
URL: http://adaosara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0