Ett test från Annas blogg.

Men vafan, varför kan jag inte klistra in det så det ser ut som det ska i min blogg!!?? AHHHH!!!

Oj, jag lyckades. :) Visst är jag lik tjejen med glasögonen?!






Fick betyg i Programhanteringen idag också, av tre avslutade kurser har jag nu tre MVG, hoppas att det fortsätter på det sättet, men i FEK B blir det nog svårt, i alla fall som det ser ut nu, jag drunknar i information och antal kapitel som ska läsas, och jag vet inte hur det är planerat att man ska hinna allt, finns inget förslag på hur man ska lägga upp pluggandet, typ. "den här veckan ska du läsa kapitel X tom. X för att ligga i fas med kursen", som det har gjort i de andra kurserna... Och så är det det där jäkla "Caset" som man ska jobba med under hela kursen, klurigt.

Ikväll kommer förhoppningsvis M förbi, han lovade men man vet ju hur det brukar vara med den saken, och firar sin nyvunna frihet från Carnegie! Chokladkaka med glass, kolasås och jordnötter, kanske sushi innan det och självklart en film. :) Ska höra om D o J vill vara med också.

Ingen lunch igår, bara mackor, hittade inget här hemma som såg ätbart ut. Inte idag heller, banan o äpple får det bli, för trött för att komma på vad jag kan göra med det som finns hemma, o även om jag skulle komma på något så skulle jag inte orka laga till det. En ond cirkel. Ju mindre jag äter desto tröttare blir jag ju. Hoppas att jag är piggare när jag kommer in från promisen med Ada, kanske kan slänga ihop fetaostbiffar med blått potatismos, köpte blå congo för de andra potatissorterna såg så dåliga ut på Vivo. Ja, så får det nog bli...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0