Paus i pluggandet.

Pluggar som en galning den här veckan, Ada tycker att jag är jättetråkig som inte vill leka dragkamp o ligga o mysa i soffan med henne lika mkt som tidigare...

Anledningen till det hysteriska pluggandet är att jag ska lämna in ett projektarbete på Söndag, massor att läsa i boken, flera hundra sidor och sen MASSOR av uppgifter/frågor/uträkingar som ska göras...

Men nu har jag tagit paus, fastnade på en uträkning, pay-off metoden, hur jag skulle räkna ut driftsöverskottet, lite svårt att bestämma mig för vilka siffror jag skulle använda mig av... Det klarnar nog snart.

Mulet idag, inte lika varmt som i helgen, skönt för Ada, hon är piggare nu när det är svalt ute. Skönt för mig med, man orkar ju inte gå på längre promenader själv heller när det är -för- varmt o kvalmigt.

R o M ska nog gymma idag. Bra, då får jag lite extra tid till projektet.

Imorgon ska vi nog åka o hälsa på J (om han orkar ta emot oss) , han har flyttats från Karolinska till ngt rehabcenter. Vi tänkte hälsa på i Lördags men då ringde han och avbokade för han hade så ont o ville bara sova... Bra att han ringde o sa ifrån, man vill ju inte tränga sig på fastän det är kul att få träffa honom, viktigaste är ju att han tillfrisknar så snabbt som möjligt o det gör han ju inte om han får plåga sig igenom en massa besök. Vore bra om -alla- i hans närhet tänkte så och inte bara trängde sig på utan att fråga om lov först...

Nu kommer R hem snart, måste göra ngt att äta också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0