Sjukt mycket pollen.

Helt gult ute, jag torkade av utemöblerna för någon dag sen och nu är de täckta av ett tjockt lager pollen igen. När ska det sluta!? Fönstrena är också helt fläckiga och behöver tvättas igen, men ingen idé att gör det innan det här gula helvetet försvunnit.

Skrivit klart hemtentan idag, blev ok. Nu ska jag bara få tummen ur och göra FEK B provet. Usch. Men sen är det ju sommarlooooov!

Till Dalarna på Fredag, får se om vi tar Mustangen upp, den går ju rätt snällt när man åker längre sträckor. Och Ficusen drar en hel del fastän man kör snällt och längre sträckor så någon dl hit o dit, det enda är väl att det är mer praktiskt att ta Ficusen när vi ska ha med Ada...

Nu ska jag släpa med mig odjuret ut i skogen. Sen rota fram något att äta.




Kommentarer
Postat av: m

Hej! Snälla ta mustangen. de väntar sig det alla du vet som är tokiga i bilar.... /m

2008-05-27 @ 19:43:17
Postat av: Sara

Ja, vi får väl lov att ta den. Se om det går att fälla sätena så att buren till Ada får plats bak, för det är ingen höjdare att behöva ha henne på golvet fram i bilen...



2008-05-28 @ 12:44:24
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0