Veterinärtid bokad.

  • Patellaintyg
  • Hjärtintyg
  • Vaccination
  • Skrapprov på huden o ev. blodprov

Imorgon 17.30 ska vi till Saltis. De hade tid redan imorgon och Bagarmossen hade inte tid förens om flera veckor och verkade allmänt bortkomna och småsura så det skippade vi...

Hoppas att vi får någon klarhet i kliandet (som iofs. inte är så kraftigt),utslagen o pälsförlusten... Jag gissar på Demodex, vetten trodde också att det kunde vara det men även andra saker, tex. rävskabb, men det har vi precis behandlat mot med Stronghold (pga att hon kliade bakom öronen o hade utslag) så det borde det väl inte vara... Men vetten sa att Stronghold tar även Demodexkvalster så det verkar ju konstigt att det blossade upp ännu mer röda prickar, småsår och tunnhåriga partier efter att vi hade behandlat... Men när jag kollar på Läkemedelsverket verkar det bara vara Advocate som tar Demodex så hon kanske blandade ihop preparaten...??

Jag blir galen, så mkt problem hela tiden, ögonen är inte heller bra helt o hållet, ibland blir hon väldigt röd o sen går det ner igen. Hoppas hoppas att vi hittar orsaken till allt det här!!

Idag ska vi till J på Karolinska o hälsa på.

Nu MÅSTE jag ta tag i FEK B-projektet. MASSOR att fixa med det + en kommunikationsuppgift.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0