Borta.

Nu är nästan all snö borta, mest slask och is överallt. Så himla trist!

På Lördag är det frallaträff i Hagaparken, 12.00. Vi ska försöka övertala M att följa med, han behöver vara lite social och dessutom så gillar han ju hundar och tycker att frallor är små underhållande varelser. Ja, vem gör inte det?

Marknadsplanen snurrar i mitt huvud hela tiden, känner en inre stress över den som inte ens försvinner när jag sover. Tänk om jag bara kunde bli klar med den någon gång. Och om jag visste att jag får med allt som ska finnas i den. Bara 3 veckor kvar tills den ska lämnas in och jag är inte ens i närheten av 20-40 sidor, runt tio har jag lyckats skrapa ihop hittills. Blir helt skakig och nervös bara jag tänker på den. Därför jag hela tiden försöker smita undan och låta bli att tänka på den, fastän jag egentligen borde göra motsatsen. Hjärnan är inte min bästa vän just nu om man säger så, försöker koppla bort den.





The Killers nya platta är släppt nu, har inte hunnit lyssna på den men jag hoppas, och tror, att den är bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0