Espressomaskinen inlämnad.

Nu är den i Electrolux Homes händer, de skulle försöka få iväg den så snabbt som möjligt till Krups Service, idag eller imorgon. Skulle ta upp till två veckor innan jag får veta om den är lagad eller om jag får en kredit på den. Hoppas att jag får en kredit. Vill inte ha tillbaks den när jag har läst och hört om alla jäkla fel som den där maskinen har. Hon i affären sa att de inte ens ville ha Krups i sortimentet pga. den kassa kvaliteten men att de var tvungna. Kul att de sålde på mig en sådan då och sa att den var såååå bra. Tack för det! Hon sa att jag hade ju iaf. lyckats ha den i nästan ett och ett halvt år utan problem, det var tydligen en bedrift när det gällde den där apparaten. Aldrig mer KRUPS!

Tydligen så hade Krups lämnat ut nya apparater utan att ens försöka laga dem förut men nu var det inte så längre sa hon när jag frågade om de inte bara kunde byta ut den när de vet om att de där maskinerna är dåliga... Ännu ett skäl till att inte köpa något mer från KRUPS.

Ada och jag har roat oss med att skriva önskelistor.

Ada
  • Flexikoppel, Summertime, färg: rosa, 5 meter, BAND inte lina. Skall klara minst 15 eller 20kg.
  • Mjuk hundsäng, tillverkare: petcare, färg: beige med vita stjärnor. Sett på Djurmagazinet för 379kr (den som var i rätt storlek).
  • Väggkalender med Fransk Bulldogg, för år 2009.
  • Inget snask eller ben, funkar inte för hennes överkänslighet. :(



Fin va! Och bättre än det flexikopplet vi har nu, det har lina och inte band, som denna.

Sara
  • Kaffebönor, lyxiga! ;)
  • Handdukar och badlakan från Jysk, "Grande Rib", mörkgråa.
  • Presentkort H&M, jag behöver bla. nya underkläder...
  • Elements bärbar hårddisk, den jag har är FULL!
  • Håkan Hellström, The Killers och The Cure t-shirts.
  • En stor fototavla på Håkan Hellström, svartvit! :D


Jag ska försöka lära mig att virka och sticka. Har sett en massa fina grejer man kan sticka, hund- och människotröjor, mössor och annat kul, rivit ut en massa fina mönster. :) Mamma, du får lära mig över julhelgen! Men det verkar sjukt svårt när man försöker tyda mönstren jag vill använda...


Förresten, vi träffade en fralla idag, tre år gammal hane, "Tiger". I Sickla. Jag var såklart tvungen att gå fram och klappa och fråga en massa frallafrågor. :D






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska önska runt i ring önska kostar inget ting...

Jaha, då är det snart jul då o. jag har faktiskt slagit in några klappar idag.

Få se om barnen,hunden,fästmän/-möar mamman,brodern,gubben o. övriga

blir nöjda? M

2008-11-11 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0