Hjälp, jag är utmanad!

Linnéa utmanade mig att lista sju saker om mig själv, både alldagliga och knäppa.



1) Jag väger i nuläget 60 kg, är helt ur form och känner mig som en jättetjock korv när jag drar på mig jeansen (för det är där allt fett samlas; på låren, rumpan och höfterna).

2) Jag har tidigare varit vegan i något år, sedan vegetarian i många år och nu är jag fuskvegetarian, äter fisk och skaldjur.

3) Jag är diplomerad hästskötare, avlade prov i Vansbro och trots min extrema nervositet så gick det!

4) Jag hade alla rätt på teoriprovet när jag tog körkort och klarade första upppkörningen, ändå så är jag livrädd för att köra bil, det går bättre på natten eller tidigt på morgonen när det inte är en massa annat folk ute och kör. Det kanske är DEM jag är rädd för och inte min egen oförmåga att köra bil?

5) Jag har lidit av social fobi + tvångstankar och behandlats för det med antidepressiva + terapi i flera omgångar och år. Nu är jag "typ" botad. Fast det är fortfarande väldigt obekvämt med sociala situationer. Arbetsintervjuer är det värsta jag vet!

6) Jag har för tillfället en tatuering och en piercing (tragus) + ett töjt hål i örat (ca 1 cm). Hade som mest 4 piercingar (tungan, nipple, mouche, tragus) och hur många hål i öronen som helst.

7) Jag har sökt till högskolan två gånger (Något program som innehöll litteraturvetenskap i Falun och "Journalistik med samhällsstudier - inriktning idéhistoria, 180 poäng" på Södertörn), blivit antagen och hoppat av precis innan start. Har även gjort Högskoleprovet, vad det nu skulle vara bra för...



Jag utmanar: Christine, Linda, Anna, Johanna och Erika!




Nu har vi sett nya Bond-filmen, helt OK. :D

Dags att sova, ska till stallet imorgon, tidigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0