Lagad. Jävla Krups. :(

Dom ringde från Electrolux Home idag, de har LAGAT espressomaskinen. FAN OCKSÅ! Jag ville ju ha en kredit så jag slipper mer problem med den. För jag känner på mig att det kommer bli mer problem. Det är inte så att jag bara tror att det kommer mer problem, jag har läst massor av berättelser om hur folks Krups-maskiner har krånglat, lagt av och åkt in och ut på lagning, pappas la av och fick skrotas efter typ 8 månader, två ur Elextrolux Homes personal blev helt gröna i ansiktet bara jag nämnde orden Krups och espressomaskin och sa att de inte ens vill ha med skiten att göra.

R slutar tidigt idag, hemma runt 15.00, han gick upp 04.30 i morse för att hinna åka till jobbet och öppna. :S Så jag ska bli hämtad av honom och sen ska vi hämta maskinen, jag vill ha hem den så snabbt som möjligt så jag kan testköra den hela helgen och se så att den iaf. funkar tillfälligt...

Imorgon är det frallaträff 12.00! KUL!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0