Nyklippt!

Jag är precis hemkommen från frissan. Vad bra hon var! Lite dyrare än andra jag har varit till men det är det värt när man blir nöjd. Hon lyssnade in bra och resultatet blev prima! Känns som att man har filmstjärnehår nu, tillskillnad mot innan jag klippte mig, då kände jag mig typ som en lodis. :S

Jag ska lägga in en bild sen på den nya civiliserade Sara. Det var mycket hår som försvann, kanske 20-25cm! :D

SÅ SKÖÖÖNT OCH LÄTT!!


Den 7:e December har vi planer på att besöka hundutställningen i Älvsjö, men vi måste fixa hundvakt först för Ada ska inte ställas ut, vi ska bara åka dit och titta. Ska fråga E o B om de kan ta hand om henne, om inte de kan kanske M´s föräldrar kan. De anmälde sig som hundvakter efter att vi varit där och hjälpt till att installera strömbrytare i deras nyrenoverade badrum. Ada flörtade in sig rejält där, charmade brallorna av dem, rättare sagt! Bra hundvakter kan man aldrig få för många. KUL att de gillade henne så mkt!


Nu ska jag fortsätta med maten.







Kommentarer
Postat av: Stina

hej! tack för kommentaren i bloggen,kul när fler tittar in. va skönt. det där du skrev om rumsrenhet, för man tappar nästan hoppet ibland. vi bor i ekilstuna, så en träff med hundarna kan nog ordnas.



mvh oss

2008-11-21 @ 16:02:33
URL: http://buddhas5.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0