Som True Blood. :S

Ja, alltså, det är ju ingen höjdare med bryggkaffe, men man överlever iaf. på det. Jag antar att det är som True Blood är för vampsen i serien med samma namn. Jag saknar verkligen espressomaskinen!

Nu sitter man här igen med Fis-Lisa i knät, vaknade vid 08,00 idag. Ada har knallat omkring i rummet lite då och då på natten, men om man bara orkar ta sig ur dvalan och mummla "Ehhööhh, gåå å lägg däääj.." så knallar hon iväg till sängen igen och somnar om. :D Men vid 8 kändes det som att det var dags att gå upp och ut.

Har börjat läsa "Det missförstådda varumärket", den verkar mer lättläst än jag trodde att den skulle vara. :)


Såhär söt var hon igår när vi gick till utsiktsberget vid Telegraf. :D

Såhär pigg är hon nu.

Den här satte jag upp igår, man kan aldrig få för mycket krokar i hallen. Tack mamma o pappa. :)


Den här och...



...den här hyllan satte vi upp i helgen, för att täcka stora äckliga hål i väggen efter mollyskruvar. :/


Syltkakor bakade jag i förrgår, till R och även till O på hans jobb, han har blivit varslad och är deppig. :(


E o B hade sett en frallis i tidningen, så den fick vi låna och kolla i.


De tyckte att den var lik Ada.


Jag rensade i garderoben igår och hittade gamla kort som jag tagit i Norbo och framkallat själv, när jag gick i gymnasiet.


Såhär mycket blev det kvar av snön som kom igår...:(



Ett förtydligande, R har inte fått kicken utan en kollega på hans jobb.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0