Dödstrött.

Var på frallaträff igår, Ada var blyg som vanligt men ändå nyfiken på de andra när vi mötte upp och samlades för promenaden. Sen blev hon påhoppad och jagad (hon sprang för livet) av två stooora frallor direkt när jag släppte henne lös nere på ängen, efter det vågade hon inte vara med de andra och leka, morrade om någon hund var för närgången och satt och tryckte vid våra fötter hela tiden när de andra hundarna lekte och hade kul. Så tråkigt att se. :( Kanske borde jag ha haft henne kopplad en stund till innan jag släppte henne lös där nere på ängen?! Hoppas att hon kan släppa den dagen och ha glädje av andra hundar hon träffar i framtiden och inte blir ännu mer rädd och osäker inför dem. :( :( :(

Var mycket folk och hundar på träffen iaf, 20 frallor, kanske mer? Kul att så många kom, trots dåligt väder.

Åt mat och drack vin hos E o B igår med mams och papps. Åkte därifrån efter 22 nån gång och sen kollade vi på film när vi kom hem, sent blev det, idag har jag haft ont i hela kroppen och varit sååå trött. Tog en långpromis med M, R och Ada fick springa lös, gick upp till och sen över utsiktberget på en stig vi aldrig har gått förut, lite träskmark och blött + en hel del berg men det var en kul tur att gå. :)


Doristräffen i Dalarna. Gullisar. :)


Hagaparken. Hej hej, vem är du, undrar gulingen. Ada lyfter snällt på benet så han kommer åt att nosa. :)




Kommer fler bilder sen, nu orkar jag inte mer.


Måste bada Ada nu innan jag somnar.





Kommentarer
Postat av: m

Hej ! det blev väl bra bilder på Ada...Hoppas du lägger ut fler då. Här i säter är vädret lite grått o. regntungt. annars snurrar allt på som vanligt på jobbet. Ngr förkylningar är i antågande nu...

Mvh M

2008-10-13 @ 11:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0