Folk. *suck*

Min teori om att folk inte tänker blir bekräftad gång på gång. Var precis ute med Ada i skogen på en långpromenad i elljusspåret. Hade henne kopplad och ser att det kommer någon gående längre fram i spåret, vips så står det en svart hund framför oss och spänner sig. Matte kommer fram när hunden har börjat nosa på Ada och frågar lite småstressat om det är en tik. "Ja det är det", svarar jag. "Vad bra, för han kan vara aggressiv mot andra hanar." WHAT?! Men jisses människa varför har du hunden lös då???!!! Mespropp som jag är så sa jag inget, hann inte och kom av mig, som vanligt. Men nästa gång, då j*vlar! ;)



Kommentarer
Postat av: Linnéa

varför är man en sån mes??? jag är oxå så, säger inte ifrån fast man borde skälla ut idioterna. vi kanske kan gå nån kurs i att tänka snabbt och säga till!

2008-10-30 @ 10:00:51
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Erika&Doris

Vad trött man blir.. Tänk om du hade haft en hane då?! Ha en bra helg, vi ska ner till hufvudstaden och härja i helgen oxå.. MVH Erika

2008-10-30 @ 13:40:58
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0