Hemtentan påbörjad.

Gjorde första delen av hemtentan i RoB i förmiddags, det var konteringsövningar, det gick bra, tror jag, ingen som jag fastnade på iaf. Imorgon gör jag del 2, bokslut. Sen efter det har jag bara analysdelen kvar. PA provet har jag inte gjort än, men jag har till på Torsdag på mig. FINKA-provet läggs ut på Onsdag och finns tillgängligt till på Söndag. Så jag borde hinna allt utan stress om jag gör lite varje dag. Bara jag blir klar med RoB-hemtentan så kan jag känna mig lite lugnare, den kursen gör mig nervös, ja alltså, mer nervös än vanligt. :S

Jag har börjat lyssna på den andra delen i Stig Larsson-triologin (ljudbok). Bara hört den första CD´n än men den verkar bra.

Nu vill Ada och R gå och kolla på den nya hundrastgården, som såg klar ut när vi åkte förbi den igår. :)




Ibland kliar det bara såååå mycket!






Kommentarer
Postat av: m

Hej ! Hon är ju så go vår lilla tös eller hur?

Hoppas hon har återhämtat sig från alla hundmöten nu!

Må så gott all 3..........M

2008-10-14 @ 18:56:39
Postat av: Sara

Ja visst är hon speciell lilla Ada. Hon är pigg och glad rejsade i skogen idag, kräktes lite i morse men det var nog något hon ätit igår som inte var bra. Nu ligger hon och snarkar bredvid mig. :)

2008-10-14 @ 19:24:08
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0