Inte mkt gjort.

Nej, idag har jag inte lyckats ta mig i kragen och gjort det jag hade planerat, inte än iaf... :S

Det jag borde ha gjort vid det här laget är det sista provet, i Finansiering och Kalkylering (ett online-prov, tidsbegränsat). Men jag har varit/är pirrig i hela kroppen och inte kommit till ro, trodde att om jag åt mat, gick ut med Ada i skogen, fikade och lyssnade lite på ljudboken så skulle jag kunna varva ner och koncentrera mig men det funkade inte. Har fortfarande provet kvar att göra, ingen brådska egentligen, det ska inte vara klart förens senast Söndag 23.00 men det hade ju varit kul att ha helgen ledig och slippa tänka på skiten, nu ligger det som ett mörkt moln och svävar över mig vad jag än tar mig för. Så svårt att ta tag i det bara.

Nu kommer R snart hem med sushi också, så det lär inte bli gjort än på ett tag, men jag satsar på att ha det avklarat innan dagens slut iaf.

På Söndag ska jag till stallet, imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på, jag skulle kunna tänka mig en tur till Drottningholm och hundöarna, för Adas skull (och min med). Vore kul om hon fick umgås lite med andra hundar, vi gör för lite sådant.

Fick Marknadsföringsboken idag, var tvungen att beställa den från Adlibris då människan som hörde av sig på min annons inte behagade svara eller ringa upp då jag desperat försökte nå henne förra veckan. Vad är det för människa som gör så egentligen, hon svarar på min annons och vill sälja sin bok, hon lämnar namn och telefonnummer men svarar inte eller trycker bort en när man ringer (flera gånger) och ringer inte heller upp??!! Folk...

Ja, nu är jag iaf förberedd inför nästa vecka, har båda böckerna för kursen, är snart klar med de nuvarande tre kurserna och har helgen på mig för vila och uppladdning. :D Börjar nog med SPCS nästa vecka också, beror på hur mkt jobb det blir med Marknadsförningen.

Dags att äta och se en film.



Tjockis, 400 sidor, känns som att det blir en tung kurs...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0