Min hjärna har försvunnit.

Sov länge idag, Ada hade tagit sig upp i sängen igår kväll så hon vaknade EFTER mig, hon som brukar vara så morgonpigg annars. Drömde konstiga drömmar; om Rättvik, mamma, snöskotrar, massor med snö, elaka personer som jagade oss och grävde ner mamma i snön, poliser, R. Tröttare när jag vaknade än när jag gick och lade mig. :S

Tvättar tvätt, städat golv, kapat klor på Adaktusson, försökt lista ut vad jag förväntas göra i skolan den här veckan, har tre prov jag måste genomföra innan torsdag (PA) och söndag (FINKA + R o B). Uää, jag vill inte. Orkar inte.

Mat, måste laga, men vad?

Jag tror jag går och lägger mig igen. Så trött.

STHLM.


Asociala Ada på frallaträff i Hagaparken.


Höstigt värre.


Räddfisen satt på mammas fötter, ett stöd i tillvaron.


Stackars, stackars mig, blött, kallt och en massa farliga hundar.


Mamma spanade på en guling.


Kom inte närmare, rör mig inte!
Pappas paraply står förankrat i marken för sig själv i bakgrunden, varför?


DALARNA



Jag kan vara social.


Gullet Doris och lillebror. :)


Lite lek, dålig bild men titta, hon kan leka med andra hundar. :)


Inte bara jag som är frallafrälst. ;)


Pluttisar.


Så, nu blev jag på lite bättre humör igen. :)









Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi.. hon är så söt Adapluttan. Sitta på din mammas fötter och spana. =)



Ja i helgen var vi sådär duktiga så man bara vill kräkas på sig själv. Men nu är det gjort och det är bara lite målning kvar. Känns skönt.



Hoppas du får tillbaka inspirationen till att plugga. Så inte hjärnan är på vift för alltid. ;P



Lycka till med pluggeriet.

Kram/L

2008-10-13 @ 21:59:46
URL: http://pluppelinda.blogg.se/
Postat av: Erika

Men lilla pluttan då! Det kanske blev lite för många hundar.. Vilka bra bilder det blev från våran lilla träff! Du får gärna maila över dom bästa.

Kramiz E&D

2008-10-14 @ 09:04:20
Postat av: Johanna

Hej hej! Läste att du klickertränar hundmöten och blev jättenyfiken... Elof är inklickad men jag vet inte alls hur jag ska fortsätta... hur tränar du hundmötena? Hade behövt lite sånt med skrutten för han kan typ gå framlänges fast liggande när vissa hundar kommer. Skitstörigt! Härliga bilder från frallaträffen :)

2008-10-14 @ 14:37:25
URL: http://www.elof.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0