Så glad, måste få skryta lite.

Fått alla mina betyg och provresultat nu! Så sköööönt att ha alla tre kurserna avklarade nu, känner mig fortfarande nervös och pirrig (fastän det är över, för den här gången), hoppas att det går över innan dagen är slut. Gick superbra på alla tre proven, inlämningsuppgifterna var väldigt i hög procent korrekta, fick MVG i alla tre kurserna och superfina kommentarer av lärarna! *GLAD*

FINKA:
"Du har gjort ett otroligt bra prov 50 poäng av 53. Jag var imponerad när jag satt och rättade. Tyvärr hade du gjort något konstigt fel på sista ränteuppgiften Provet 50/53 betyget MVG. Inlämningsuppgifter 96% rätt, betyget MVG. Kan inte bli bättre. Ditt slutbetyg i Finansiering och Kalkylering blir MVG. Än en gång. Fortsätt att läsa ekonomi på högskola.

Sååå GLAAAAAD!! Går inte att beskriva hur skönt det känns, jag var helt säker på att jag hade gjort värsta katastrofskrivningarna och skulle få skämmas! Speciellt RoB och FINKA har varit nervösa kurser att gå men det gick ju bra!!! Så himla kul med fina kommentarer också, det kändes bäst av allt. :D

Nu: Till Drottningholm, ser ut att bli fint väder så nu får vi skynda oss så vi kommer iväg innan det blir mörkt.










Kommentarer
Postat av: M

Hej! Vad kul för dig att det går bra! God fortsättning

med studierna och klappa dig själv.

M

2008-10-18 @ 15:20:33
Postat av: Linda

GRATTIS till dina fina resultat på proven :) Måste kännas underbart :) En annan är superdålig i allt som har med räkneuppgifter att göra hehe.



Ser fram emot lite fler bilder på söta Ada i bloggen :)



Mvh Linda

2008-10-18 @ 19:05:14
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Nicke

Grattis syrran :) Du har alltid varit geniet i familjen ;)

2008-10-19 @ 12:50:50
Postat av: Pluppan

Grattis Sara! Vad skoj! Du är himla duktig! :)

Kram!!

2008-10-19 @ 19:02:23
URL: http://pluppelinda.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack Nicklas o Mamma!

2008-10-20 @ 13:10:16
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0