Slö dag.

  • Duschade.
  • Gick till Centrum och sålde boken.
  • Åt äggröra med kantareller.
  • Gick på promenad med M och Ada i skogen, den nya vändan jag har hittat.
  • R kom hem med en massa matvaror, både till oss och Ada.
  • Åt igen, sojakorv och potatismos.
  • Nu ska jag se om jag kan ta mig i kragen och göra klar min inlämning.
  • Slappa resten av kvällen, kanske åka till J i Bagis?


Jag har hört klart på "Flickan som lekte med elden", nu ska jag snart börja på den sista delen av triologin. Spännande!! Kommer sakna Salander & Co. när jag är klar med den. :(




Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag har länkat dig från min blogg, hoppas det är ok!

2008-10-26 @ 11:14:10
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0