Telefonsamtal mitt i natten.

Klockan 02.24 inatt har någon ringt mig från telefonnummer +882132...osv. Jag sover som en stock på natten så jag hörde såklart inte att det ringde. Kollar om jag hittar det landsnumret på eniro men det existerar inte. Sen hoppade det till i skallen och jag mindes att lillebror N sa att någon av hans kompisar blivit uppringda av ett +88-nummer och att man absolut inte ska svara (eller var det ringa upp? )  för då kostar det 10 euro. Ett bluffnummer alltså, tur att jag aldrig svarar eller ringer upp om jag inte vet vem som ringer. :)





Kommentarer
Postat av: m

Hej! Jag upptäckte också att det hade ringt ett sådant nr. till min mob. Det är sjukt!

Fina bilder tyckte jag fr. Drottningholm, du kan väl skicka ngr till mig o. då till : ann-sophie.norling

@.........du vet resten eller hur? M

2008-10-21 @ 17:32:20
Postat av: Pluppan

Haha.. jag tycker inte att vi är ett dugg duktiga. Vi är slöa och långsamma. Helst av allt skulle köket ha varit klart men det är ju en lååång bit kvar. Men men.. får hoppas att det händer mer inne nu när det börjar bli för mörkt och kallt för att hålla på ute. =)



Ska hem och hämta min lilla fnört hos mamma nu. Hon har varit där och grisat idag.. =)



Det har snöat kring Sälen för ngn vecka sedan så det känns som att det vita inte är så långt bort här uppe.. Men imorse var det pltsligt +9 så då dröjer det väl lite till.. =)



Må gott!

Kram!

2008-10-21 @ 19:12:16
URL: http://pluppelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0