Vi trotsade regnet och det blev en date!

Kul som attan att åka och träffa Doris med familj, jag släpade med -hela- min familj minus en lillebror, eller, det var väl egentligen dom som bjöd med sig själva. Gick bra med flickorna men lite gruff blev det, de är ju trots allt två bestämda fralladamer. ;) Frallarejs blev det och Doris visade sitt "genispel" (putta/krafsa bort plastlock från en rund träpryl för att komma åt godis som låg under dem) men ville inte dela med sig av spelet till Ada, hon fick prova det lite iaf. trots protester, lite klurigt men hon fattade nog ungefär vad det gick ut på iaf, med lite mer träning så skulle hon kanske bli lika bra och -snabb- som Doris. :)

Blev livrädd idag precis innan vi skulle åka hem från daten, ett tåg åkte- förbi några meter ifrån oss och Ada, som jag var säker skulle bli -rädd- för tåget, rusade MOT det. GALNA HUND!!! Ville hon ta livet av sig, är vi sååå hemska mot henne? Hädanefter är det koppel som gäller i närheten av järnvägsspår...

Tog några bilder men jag vet inte hur många som blev ok, kameran var konstig, några bilder blev jättemörka och sen la den helt plötsligt av. :( Hoppas att det bara var batteriet som var slut. Ska plocka ut bilderna ur kameran när jag kommer hem nästa helg. Spännande!

Nu ska jag släpa med tröttfisen ut för en kissrunda och sen kolla tv och ta det luuugnt.

Börjar se ett slut på mina tre pågående kurser nu, fick en väldigt trevlig feedback på den sista inl.uppgiften i RoB (den kurs jag tycker är svårast överlag) så det kan jag tänka på när det känns motigt. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0