--..--..--..--

I söndags var jag till stallet och red ut med min ena ridkompis M, den andra dök inte upp den här Söndagen heller...:( Det blev en rätt så lugn tur för kusan kändes lite ömfotad och stel, lite ovillig, och det är inte alls likt henne.

Jag har fixat så att mamma och jag ska rida ut nu till helgen, på Söndag, jag ska rida M´s Frieser och mamma får rida min lilla kusebusa. :D Ska bli roligt att visa henne Ingarö, så annorlunda natur mot den i Dalarna och VACKERT!

Ja, igår så var jag till Sickla och träffade Christine, det var lääänge sedan vi sist sågs men det kändes precis som vanligt, märktes inte att det hade gått så lång tid, KUL! Hoppas att vi kan ses snart igen!

Jag har precis varit i Forum (jag körde bil dit!) och bytt en löparjacka jag köpte igår, den var i storlek 38 men när jag grejjade runt med armarna och så igår kväll när jag provade den igen så stramade den över bröstet och i armhålorna, så bytte till en storlek 40 idag, den var lite bättre. Löpartightsen (extremt osmickrande saker men sköna att ha på sig och tydligen också att springa i enligt de lärde) som hörde till "paketet" tog jag storlek 36 på! Jag brukar alltid ha störst kläder nedtill, väldigt konstiga storlekar på de där kläderna...

Lyckades också hitta nya springskor igår (äntligen, som jag har letat!), det blev ett par Adidas SuperNova Sequence, supersköna, liknar de gamla Adidas SuperNova som jag köpte för typ 10 år sedan. De använder jag fortfarande när jag är ute och går med Ada. Riktigt bra kvalitet.

Köpte ett par Asics för kanske 4 år sedan och de sprack så det blev stora hål i skarven mellan tyg och läder på sidorna, där framfoten viker sig, på båda skorna, riktigt usel kvalitet, och jag kunde inte lämna tillbaks dem då garantitiden precis hade gått ut när hålen började visa sig. :S Hade inte använt dem speciellt mycket heller då de också visade sig vara obekväma att gå och springa i... Aldrig mer Asics!

Ja iaf, nu ska jag börja springa igen, det börjar bli svårt att få på sig jeansen, dags att ta tag i fläsket och krympa en storlek eller två...




Ada ville självklart vara med på ett hörn... Hon är verkligen en äkta Fralla!


Svårt att ta kort på kläder med reflexer, och när jag stängde av blixten blev det bara ett jäkla sudd av alltihopa. Men man ser ju ungefär vad det föreställer iaf. :S

Nu ska vi ge oss ut i skogen Ada och jag, men det blir nog de gamla skorna ifall det är lerigt och äckligt i elljusspåret fortfarande. Onödigt att grisa ner de nya första gången man använder dem...

Imorgon är det intervju! Spännande spännande!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var snygga träningskläder! Håller tummarna tomorrow...M

2009-04-07 @ 19:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0