Glada överraskningar.

Nu är det bara goda nyheter här! Trevligt, som omväxling! :D

Jag fick precis ett samtal från a-kassan och handläggaren sa att jag antagligen kommer få ersättning för den perioden jag var arbetslös efter skolan tills jag avanmälde mig för att börja på redovisningsbyrån! Jag var HELT säker på att jag inte skulle få ett ruttet lingon av dem (talade ju med deras kundtjänst förut när jag skulle skicka a-kassseansökningar och de sa att det antagligen var kört).

Hoppas, hoppas, hoppas att det ramlar in lite pengar från dem snart! Det behövs verkligen!







Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

karma! :)

2009-04-08 @ 09:49:09
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0