Idag, på Lördag.

Idag ska jag och R åka till Sickla och kolla på "Män som hatar kvinnor", ska bli så KUL! Men man får se till att ha mkt godis och dricka med sig och vara nykissad precis innan eftersom filmen är 2½ timme lång! Iofs. får man ju mkt film för pengarna, så jag klagar absolut inte på det! :D

Lördag ska vi ut på en liten roadtrip till Västerås med mustangen och kolla på hundutställning. Min favvofralla Charlie ska vara med! Den här gången ska jag komma ihåg att ladda kamerabatteriet...

Vädret idag har inte varit speciellt upplyftande, grått och blåsigt, kallt. Ada och jag var ut i skogen runt lunch och sprang över stock och sten, upp och ner för bergsknallarna. Hon gillar att jaga mig och det var svettigt som attan, roligare att springa i skogen och bli jagad av Ada än att bara springa för springandets skull i elljusspåret.

Nu ska jag släpa mig in i duschen så jag är hel, ren och presentabel när R kommer hem.

Nya stereon låter väldigt bra förresten, riktigt bra drag i den, rejäl bas! :)







Kommentarer
Postat av: Linnéa

ååå filmen är sååå bra!!!!! har du läst boken?

2009-04-22 @ 00:06:35
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0