Idag...

...har vi inte mkt för oss. Vi ska röja lite i lägenheten jag och monstret Ada. Det dras fram en massa prylar som sedan inte plockas undan...

R var inte speciellt intresserad av att vara med och titta på ringträningen. Jag hade hoppats att han skulle bli glad och vilja vara med och iaf. se på. Han har ju snackat om att HAN minsann kan ställa Ada, att jag är så feg och fånig som inte vågar. Och nu vill han inte ens vara med och titta på. För det är tydligen "tråkigt". HAN ÄR TRÅKIG! Jag tänkte att det här var ju en perfekt sak som vi kunde göra tillsammans, eftersom han har visat lite intresse för det tidigare. Men nej, det är visst roligare att spela tv-spel och sitta instängd i sin egen lilla värld. :S Får se om vi iaf. får skjuts dit eller om vi måste ta bilen själva och försöka hitta dit. Jag har aldrig kört dit och hur många gånger jag än har åkt förbi där och försökt memorera vägen så är det som bortblåst nu när jag försöker komma på hur man kör för att komma rätt. :( Kollektivtrafik är inte ett alternativ, jag vägrar åka själv ut till Rinkeby torg och byta buss, hellre tar jag livet av mig nu på direkten.

Puhh, det blir nog regn och/eller åska idag, det är kvavt ute.

Just det ja, jobbet på Siggesta blev det inget av. Det hade man ju kunnat räkna ut med lilltån, de hörde ju aldrig av sig trots ett utlovat sista datum, de skulle ju absolut höra av sig senast det datumet till ALLA som hade varit på intervju. Inte fan gjorde de det inte. Jag fick själv maila och fråga (flera dagar efter utlovat sista datum) vad som händer och då hade de visst redan gett jobbet till ngn annan. Men vad trevligt att ni höll vad ni lovade och hörde av er och berättade det då! GAHH, jag blir galen på folk som lovar och lovar och sen skiter totalt i det när det väl gäller!






Kommentarer
Postat av: Erika

Hmm.. Vad tråkit att han inte ens försöker vara intresserad.. Pelle tycker väl inte heller att det är så kul med utställningar men han försöker iaf.

Kram på dej!

2009-05-01 @ 10:19:18
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0