Jag ska på intervju!!!

Äntligen en ny intervju!

Ett jobb som jag sökte för ett bra tag sedan, som jag trodde att jag inte skulle höra av, som har hört av sig och vill träffa mig. Ett jobb som mestadels är på ett kontor varvat med trädgårdsjobb och dessutom ligger på VÄRMDÖ! Jag älskar Värmdö! Slipper man en massa köer när man ska till jobbet på morgonen också, perfekt om jag skulle få det.

Ska dit på Onsdag nästa vecka. JÄTTEKUL, men nervöst, som vanligt. ;)

Nu ska jag och Ada ta vår andra långa promenad för dagen, till E o B. R har åkt dit nu efter jobbet, han är helt manisk när det gäller att hacka bort asfalt från deras gård. De ska bygga till sitt garage och ska gjuta betongplatta, då måste en massa asfalt bort och R verkar tycka att det är skitkul att hacka och förstöra deras gård, det ligger väl i hans manliga gener. Killar verkar ha en enorm förkärlek för att förstöra saker...





Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

grattis! jag håller tummarna redan nu!

2009-04-01 @ 20:10:34
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0